onsdag 4 maj 2011

Planerat inlägg

Idag har jag börjat planera för ett inlägg som jag ska lägga ut om en vecka eller två. Jag har nämligen tänkt att jag ska, i ord och bild, dokumentera hur en väska växer fram hos mig. Blir det bra så kommer jag förmodligen även att lägga upp det på hemsidan.

Jag tycker allt jag gör är roligt att sy. Många saker känns som kreativa utmaningar. Väskorna är nog ändå de som mitt hjärta klappar extra för. Det var så det började och varje väska känns som en baby som växt och fötts fram ur mitt huvud. Varje väska är en extra stor kreativ utmaning.

Det ska bli kul att dokumentera det hela. Det blir som en liten dagbok, för min egen del.

2 kommentarer:

Christina sa...

Sånt är jättekul att få följa, hur ngt blir till. Det ser jag fram emot.

Cicki sa...

Christina: Jag har fotat och skrivit ner dagens arbete. Det har gjort att jag redan kommit rätt långt.