söndag 21 juni 2009

Sambon = morfar

Nu kan sambon även titulera sig morfar. Bonusdottern fick inatt en liten flicka. Det var fyra veckor för tidigt, men allt gick bra. Den lilla vägde 3700 och var 52 cm lång. Hon ska hela Melina Maryam. Pappan är från Ghana, därav de lite afrikansk klingande namnen.

Det hade pratats om att bonusdottern skulle sättas igång tidigare eftersom hon är mycket överviktig. Det har varit problem med både hennes eget och barnets hjärta. Nu skötte naturen om det själv och det var ju bra.

Vi ska åka dit och hälsa på lite senare idag.

11 kommentarer:

Pärlmudden sa...

GRATTIS TILL ER ALLA!!

KB sa...

Vad roligt! Skönt att det gick bra.

Kram
KB

Klimakteriehäxan sa...

Grattis till samtliga inblandade!

Cicki sa...

Tack allihopa. Bilder kommer snart. Vi har nyss kommit hem. Det är en liten chokladbrun skönhet. Ali var så lycklig att han grät över att få bli pappa.....:-)

Trebarnsmamman sa...

Åhhh vad mysigt och spännade! Kan tro att lillkickan är söt :)

Cicki sa...

Trebarnsmamman: Kort kommer så fort sambon lagt över fotona i min dator.

Cina sa...

Så mysigt med "bebis".... Att bli morfar är stort! Varm kram till din sambo! Och till DIG så klart! Till ER! Barnbarn, "livets efterrätt" har det sagts mig.... !!!!!!! ???? !!!

Metta sa...

Gratulerar till bonusbarnbarnet! Så skönt att höra att allt gick bra.

Cicki sa...

Cina: Han är ju farfar sedan förut. Jag tråkade min dotter idag att nu vill jag bli riktig mormor också. Hon bara skrattade åt mig.

Metta: Bara sambon får tummen ur och lägger över bilderna på min dator så ska ni få se skönheten....:-)

Le Loup sa...

Härligt, grattis!

Cicki sa...

Shirouz: Tackar. Bilder kommer