måndag 3 januari 2011

I´m back in business

Helt plötsligt har livsandarna återvänt. Jag känner mig mycket piggare, orken har återvänt och idéerna börjar poppa upp i huvudet igen. Det känns helt fantastiskt. Om det är vilan som hjälpt vet jag inte. Kanske de nästan dagliga promenaderna har gjort det. Det troligaste är att det är en kombination av en massa olika saker.

Nu ska jag göra en djupdykning bland tygerna och se vilket projekt och idé som får starta upp det nya året. Imorgon är det tvättstuga så jag hoppas att inspirationen räcker då också.

7 kommentarer:

Junebacken! sa...

Och hos mig blev det idag tvärtom, har du skickat bacillerna till mig din rackare!! ;)

Polargrevinnan sa...

Härligt när orken kommer tillbaka och det är roligt att göra saker.
Livsandarna tänker nog stanna - tro att det blir ett bra år. Du vet väl att tron gör allt.
Sköt om dig.
Kram Viola

Cicki sa...

June: Det hoppas jag verkligen inte att jag har gjort....:-) Hoppas din ork kommer tillbaka snabbt.

Polargrevinnan: Tron påverkar det mesta. Jag är helt övertygad om att man skapar sitt eget liv genom egna val och hur man tänker. Sköt om dig du också. Hoppas din flunsa blivit bättre. Du som ska på Spa och allt. Gissa om jag är avundsjuk.....:-)

Cina sa...

Kombinationer tror jag på!
Kram!

Cicki sa...

Cina: Det gör jag också.

Anonym sa...

Man kan inte vara på topp jämt, ibland måste man soffa ner sej, vila, ladda batterierna. Jag är inne i en "soffperiod"! Lat, förslappad, isolerar mej och träffar inte folk. Om inte förr så tvingas jag i alla fall ut nästa vecka när det är jobb igen.

Cicki sa...

Annika: Det är nog så. Man behöver soff-perioderna ibland. Hoppas du hinner ladda klart tills på måndag.