måndag 1 november 2010

Störande

Jag är mycket irriterad på Google Reader just nu. I vanliga fall är den jättepraktisk att ha, att läsa och välja och vraka mellan vilka bloggar man vill gå in på. Men just nu suger den verkligen.

Jag har tagit bort ett antal bloggar från readern. Så lång är det inga problem. Det har jag gjort förr utan störande moment. Men nu fungerar readern så att efter några dagar så visar den att jag har 250! olästa blogginlägg. Vilket är rena rama lögnen. Egentligen så har jag kanske bara 30 olästa inlägg. Vilket är mer normalt. Efter ytterligare någon dag så kommer de borttagna bloggarna tillbaka i readern.

Och det är där alla de olästa inläggen finns. Så jag plockar bort igen. Allt fungerar bra i några dagar. Sedan är det samma procedur igen. Idag har jag 220 olästa blogginlägg, fast egentligen är det bara 16 stycken!!!

Fattar ni att jag blir irriterad.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så lustingt, jag tycker att google reader fungerar bra. Förstår att det är irriterande att få tillbaka de borttagna bloggarna.

Cicki sa...

Camilla: Hittills har jag älskat Google reader. Jag har haft den sedan jag började blogga för tre år sedan. Det är först nu de sista veckorna som det har trasslat så här.

Spader Madame sa...

Fattar att du blir irriterad... Själv kör man runt bland bloggarna som en galning och kollar!

Christina sa...

Ja, jag fattar ingenting jag :-/

Cicki sa...

Spader: Egentligen rekommenderar jag Reader. Den har fungerat hittills i tre år. Utom just nu....:-)

Christina: Inte jag heller....:-)

Le Loup sa...

Gremlins i maskineriet, definitivt. ;)

Cicki sa...

Shirouz: Är det så det är? En massa gremlingar som kutar runt och ställer till bus.....:-)