måndag 15 november 2010

Melina dansar och ler

Unga fröken med föräldrar var och hälsade på igår. Det var ju Fars dag som skulle firas. Plus att sambon behövde hjälpa till med lite papper till Migrationsverket och jag lagade ett par byxor till Madde. Vi tog allt på en gång, så att säga.

Det är full fart på Melina nu. Hon bubblar och pratar hela tiden. Tyvärr förstår man inte ett ord. Fortsätter hon så här så kan hon bli politiker eller föreläsare när hon blir stor. Eller teaterapa. Hon ser för rolig ut när hon drar igång sina monologer.



Dessutom var det väldigt gott med plommon. En del bitar la vi på bordet och en del stoppade vi i munnen. Ett resultat av det blev två bajsblöjor......:-)

Morfar tog fram gitarren. Melina dansade till. Tyvärr gick det inte att få henne och morfar på samma bild eftersom det var en explosiv dans med många snurrningar och hopp.




Det är så tråkigt att man inte kan hålla på med henne utan att det ska straffa sig med värk. Jag var helt däckad efter att de åkt hem och idag värker varje del i kroppen. Men det är väl smällar man får ta.

3 kommentarer:

Viola sa...

Bloggsvar:
Vi ska veta att det finns de som har haft det värre...,sägs vara syftet med filmen.

Jag anar att det inte var så genomtänkt och att vår ilska inte skulle dyka upp så där.Enligt "expertisen". Men jäklar i havet så arg man kan bli.

Men nu har jag sansat mig och börja skriva en lååångt brev;-) som vi 10 ska underteckna.

P.s Ljuvliga bilder på underbar tjej=)
Ha det gott/ Lillaviola

Le Loup sa...

Fina bilder :)

Cicki sa...

Visst är det.....:-)