måndag 9 augusti 2010

Gömma-lek del 3

Ni vet de där gömma-saker-lekarna som sambon har för sig. Ikväll var jag rätt sur på honom för att han inte kommer till skott med att röja bland alla datorprylar. Då gör han vad som helst för att få mig på gott humör igen.

Alltså, tar han till gömma-leken. Den här gången gömmer han en plastförpackning under sittdynan i min fåtölj. När jag sätter mig så både hör och känner jag hur det sprakar till. Gudars skymning, så rädd jag blev. Jag trodde fåtöljen pajade. Själv höll han på att skratta ihjäl sig.

Och jag, jag drog på mun i smyg, men för min image skull låtsas jag fortfarande vara sur.

Spader: Han har ännu inte vågat gömma handväskan.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Han sparar det till en dag då verkligen behövs!

Cicki sa...

Spader: Förmodligen....:-)

Le Loup sa...

Sött :)

Cicki sa...

Han är rätt söt sambon. Du har ju t o m sett han på bild.....:-)