onsdag 9 juni 2010

You´re still the one

Ikväll sjunger de Shania Twains låtar i American Idol. Hon är en av mina stora idoler. Jag älskar hennes countrysound plus att jag älskar hennes texter. De kan vara allt från kärleksfulla till skrivna med massor av glimtar i ögat.

Detta är en av mina favoriter. Inom mig så sjunger jag den för sambon. Vi har gått igenom så mycket på våra tio år tillsammans. Både bra och dåligt. Och jag vet att jag aldrig vill leva en enda dag utan honom. Även om jag ibland är så ilsken på han att jag bara vill dra, så vet jag ändå att han är den enda och allt för mig. He´s still the one.

3 kommentarer:

Mångmamma sa...

Jag gillar henne också!:)

Polargrevinnan sa...

Jag har på högsta volym på morgonkvisten. Tack för "skivan".
Vi skulle nog sjunga (eller förmedla en sång)till våra män.
Gärna Shanias fina ord. Eller -
Du är den ende.
Ditt inlägg om tantträff - jag håller med dig att gammal vänskap är ovärderlig.
Ha en bra och trevlig dag.
Kram Viola

Cicki sa...

Mångmamma: Visst är hon bra. Jag har en fyra-fem skivor med henne som är min avkopplingsmusik när jag syr.

Viola: Du är den ende är också fin. Finns här på gammal vinyl med Lill Lindfors. Gammal och äkta vänskap är värd guld. Ha en skön dag du också.