måndag 14 december 2009

Till Shirouz

För hennes positiva livssyn.....:-)

5 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Cicki - inte får man sluta drömma,
allt går inte åt helvete - se på ditt ödesträd. Krukväster behöver bli ompysslade och vi blir belönade med vackra blommor. Det blev ju en fin bild.
Kul med musik i bloggarna. Det är mer tur än skicklighet när jag lyckas få in musikstycket och att det spelar i bloggen. Det måste finnas något 1 - 2- 3 o.s.v, men när jag lyckats kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.
Ha en fortsatt bra vecka utan allt för ont.
Kram Viola

Cicki sa...

Viola: Man får aldrig sluta drömma. Jag tycker bara Östen med Resten är så härliga. Det var ett litet retsamt inlägg till en bloggkompis. När jag lagt in det så var jag tvungen att ta fram skivan och spela den.

Man behöver inte kunna allt. Du kan ju lyssna på andras musikinlägg....:-)

Le Loup sa...

Rackarns! Jag kan varken se eller höra vad det är! :( Det är några gremlins i mitt maskineri som gör att jag aldrig ser när folk länkar till låtar.. Du får berätta vad det är så kan jag leta reda på det sedan. :)

Cicki sa...

Shirouz: Attans då. Jag som skulle överraska dig.....:-)

Det är Pessimistkonsulenten med Östen med Resten. Du hittar den på You Tube.

Le Loup sa...

Ok, ska kolla den :)