tisdag 13 oktober 2009

Ursäkt från Mad World

Nu har Mad World bett om ursäkt för sitt påhopp på alla med fibromyalgi och utbrändhet. Ni hittar ursäkten här.

Hennes förklaring är att hon är i obalans för att hennes mamma har nyss avlidit. Visst är man i obalans när en förälder gått bort. Men jag tycker nog det är rätt fult att skylla på att det ger en rätt att vara elak.

Vi är många som förlorat våra föräldrar, utan att hoppa på andra.

Men eftersom vi arbetsskygga med obefintliga sjukdomar är storsinta, så godtar vi ursäkten. Nu har jag i alla fall skrivit mitt sista ord om detta.

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

,-)

Nej, elak får man faktiskt inte vara.

Absolut inte.

Annela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annela sa...

Det vore bättre med lite självcensur och att ta reda på hur det ligger till innan man uttalar sig så kategoriskt.

Le Loup sa...

Jag är lite trött i skallen nu så jag får fundera på det här en annan dag. Håll tummarna för mig imorgon, då har jag läkartid...

Cicki sa...

Elisabeth: Nej, det får man verkligen inte vara.

Annela: Precis. Idag är det lätt att skaffa sig kunskap.

Shirouz: Självklart håller jag både tummar och tår. Ska på tantträff så fingrarna är nog rätt lediga. Det blir munnen som får gå istället....:-)

Viola sa...

Storsint av dig...att ta emot ursäkten och avsluta diskussionen.

Du äger ( som sonen säger när det är ngt bra)

Kram

Cicki sa...

Viola: Visst äger jag....:-)