lördag 17 oktober 2009

Snälla snälla snälla

Snälla Caroline, bli aldrig annorlunda än vad du är nu. Du är en skön och cool tjej som verkar att bry dig om alla i din omgivning. Om man får önska så skulle jag vilja ha en tjejkväll med dig, uppkrupen i soffan där vi skulle fnittra och gapskratta om vartannat och lösa livets gåtor.

Drömscenariot i Körslaget för mig är en slutlig kamp mellan Caroline af Ugglas och Roger Pontare. Snacka om sköna typer och så är de ju så bra rent musikaliskt också. Rent musikaliskt så leder väl Pontare men C a U vinner med charm och en gnutta galenskap.

5 kommentarer:

Biggan999 Svart och vitt sa...

De är mina favoriter, det är två som vågar att vara sig själva. Helt underbara

Cicki sa...

Biggan: Precis så är det...:-)

KB sa...

Nja... Pontare är jättebra men Caroline af Ugglas kan jag vara utan. Har aldrig kunnat med henne. Hon är för mycket "cool" i min smak. Men... som jag sagt förut, det är tur att inte alla tycker lika.

KB

Le Loup sa...

Får väl erkänna att jag inte sett något av Körslaget, men trots det så vet jag ju att jag vill att Caroline ska vinna. Partisk, jag? ;)

Cicki sa...

KB: Smaken liksom baken är delad. Och tur är väl det. Tänk vad trist det skulle vara om alla tyckte lika.....:-)

Shirouz: Du är inte ett dugg partiskt. Jag kunde ha tänkt samma sak om jag inte sett Körslaget...:-)