söndag 13 september 2009

Summa summarum

När jag vaknade idag så blev jag lite stressad när jag insåg att jag sovit lite för länge. Det var en del saker inplanerade som jag ville hinna med.

Men när jag nu kan summera dagen så hann jag faktiskt med allt. Visserligen med lite tidsförskjutning på grund av sovmorgon.

Jag har rensat ur jumpergarderoben, bakat rågbröd (bilder kommer imorgon) varit på återvinningen och uppdaterat hemsidan. Nu står det en form rotfrukter i ugnen och jag ska steka på några skivor kassler till det. Maten får intas framför TV:n eftersom jag gärna vill se Kommisarien och havet. Marie Ljungstedt tillhör mina favoritförfattare när det gäller deckare.

4 kommentarer:

madde sa...

Haha ja jag tror nog inte han skulle vilja bo därnere själv och leka don juan på hans sena dagar=)

Viola sa...

God morgon!
JAg sladdar in här och önskar dig en GOD MÅNDAGmorgon....

Åh,vilka snygga necessärer du har sytt...Bra!

JAg ska vara snäll mot mig idag och göra min måndag så trevlig det bara går...

Kramkram

Spader Madame sa...

Låter som det var precis vad världens bästa Cicki behöver... KRAM!!

Cicki sa...

Madde: Man kan ju bo där ibland och här hemma ibland. Tillbringa vintrarna där nere vore ju inte så dumt. Han behöver bara spela Don Juan inför mig....:-)

Viola: Det är bra att du ska vara snäll mot dig själv. Sådana dagar ska vi ha mycket av....:-)

Spader: Du vet ju att jag är kramberoende så kramar kan man aldrig få för mycket av. Kram tebax