måndag 25 maj 2009

Matblogg?

Efter shoppingen idag så var jag tvungen att stå kvar på parkeringen medan sambon rotate i motorn. Han kan inte jobba om jag inte är med och supportar.

Så när vi äntligen kom upp igen så kände jag mig svettig och eländig. Jag hade planerat att göra champinjonsoppa till middag. När man är svettig så lockar det inte med soppa.

Så jag tror jag tar och fräser på champinjonerna naturellt med lite lök. Till det får det bli en omelett, skivad avokado, körsbärstomater och grillad haloumin.

Vad är det som händer? Designbloggen börjar likna en matblogg med recept på både bröd och middagar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan starta en matblogg vid sidan om din vanliga blogg! Det låter alltid så gott när du berättar om vad ni har ätit/ska äta till middag!

Camilla sa...

Jag gillar blandningen av mat och design så fortsätt gärna.

Cicki sa...

Annika och Camilla: Det verkar vara jobbigt att hålla i sär två bloggar så jag gör nog som tidigare. Blandar och ger lite som det faller sig....:-)

Moster Ma sa...

Du är ju så kreativ i allt du företar dig. Jag älskar mat och inspireras av andras recept. Keep on girl!

Christina sa...

Mat är en del av livet, så blandningen är helt befogat tycker jag som numera har en brödblogg he he ;)

Christina sa...

befogad ;o

Och tack och lov att du skriver om mat!

Cicki sa...

Moster Ma: Jag suger i mig av berömmet....:-)

Christina: Vi får väl inspirera varandra med både mat och bröd....:-)