fredag 6 februari 2009

Prinsessbesök

Nu har prinsessan Ebba varit på besök. Prinsen var också med, men han fastnade inte på bild.

Ebba ville inte åka hem när det var dags utan sprang och gömde sig. "Jag vill stanna hos dig" var hennes återkommande replik. Tyvärr har varken jag eller farfar någon riktigt bra dag så det slutade med att vi bestämde att det får bli en annan gång. Hoppas det blir snart.

Man känner sig som en bov som säger ifrån vid sådan vädjan, samtidigt som det värmer i hjärtat att de faktiskt vill stanna. Det kunde ju vara tvärtom.

2 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Visst är det härligt att de trivs de små liven och inte vill hem...men tyvärr kan de ju inte stanna jämt :D!

Här har vi vansinniga mängder med snö...usch och fy och mer ska visst komma...suck !

***
Ha en fin helg !
KRAAAM EVA

Cicki sa...

Jo, jag har sett på bilder hur mycket snö ni fått. Det är härligt men jobbigt när man ska ta rätt på det. Jag kan aldrig vänja mig vid survädret vi har här nere de flesta vintrar.