onsdag 4 februari 2009

Dator till salu

Nu tänker jag sälja min gamla dator. Jag säljer den för att jag själv fått en ny som är mycket vassare. Det finns inte ett fel på den här och jag har trivts bra med den. Den passar utmärkt som surfdator, där man bloggar, mailar och spelar spel som inte kräver så mycket prestanda.

Processor AMD Athlon 1 GHz
Två hårddiskar, en på 8 GB och en på 20 GB
640 MB RAM
CD-ROM
CD-RW
Nätverkskort
Grafikkort: ASUS GeForce 7100
Ljudkort: Soundblaster Live

Vill man så kan vi tillhanda hålla ett tangentbord från IBM. Hittar vi någon fungerande mus så kan även en sådan följa med.

Priset jag tänkt mig är 700:- plus frakt. För den som inte vet var jag bor kan jag säga att det är i Stockholmsområdet, så bor man i närheten går det bra att hämta den. Den får ligga kvar här i ca en vecka. Är den inte såld då så lägger vi ut den på Tradera.

Är det någon som är intresserad så maila mig på: cickidesign@gmail.com

Inga kommentarer: