fredag 27 januari 2012

Pojkarna från Ånge



Jag gillar verkligen Takida. Allt de gjort är bra, enligt mig. När vi var uppe i Sundsvall i höstas så var de med på en festival som jag tror de själva initierat till, Ljunganrocken. Vad jag önskade att vi hade haft råd att åka dit, när vi ändå var så nära. Men någon gång ska det bli av att se de live i alla fall. Det har jag lovat mig själv.

Den här låten kom för ett antal månader sedan. När jag hörde den första gången blev jag alldeles tagen.  Den är bara så bra. Och jag har ännu inte ledsnat att höra på de. Så här får ni ett smakprov på de duktiga pojkarna från världsmetropolen Ånge.

2 kommentarer:

KB sa...

Håller med dig, de är sååå bra. Och You Learn är väl bland det bästa de någonsin gjort.

KB

Cicki sa...

KB: Jag vet att du också gillar dem. Den är kanonbra. Fast min favorit är nog Handlake village som handlar om en by där i trakterna, Handsjöbyn. Det ger mig väl lite hemmakänsla....:-)