måndag 23 januari 2012

Sötnosar

 De här små burkseten ska snart få flytta till The queen of Järvastaden.

Den lilla burken är ca 4 cm hög och den stora burken är ca 10 cm hög.

Perfekt att ha lite smått och gott i.

Det här gråsvarta tyget är ett återanvänt tyg.
Här hade jag lite kvar av ett tyg sedan jag sydde väskor och necessärer till två bridgespelande damer, Spader Madame och Polargrevinnan.

Det var kul att jag fick användning av mina gamla knappar som satt på en spetsklänning jag hade. Det var på det glada sextiotalet när jag och bästa väninnan drömde om att öppna en boutique, där vi skulle designa och sy kläder för försäljning.

5 kommentarer:

Mångmamma sa...

Riktigt fina!

Spader Madame sa...

Jag älskar dem redan!

Cicki sa...

Mångmamma: Tack.

Spader: Härligt!

Camilla sa...

Fina burkar! Går symakinen bra nu?

Cicki sa...

Camilla: Tack. Nu går den som ett urverk igen. Toppen!