onsdag 3 augusti 2011

Städdille

Det var som att något lossnade igår när vi fått ta beslutet om hur vi skulle göra med bilen. Även om vi var tvungna att låna mer pengar så kändes det som en bra lösning. Det kommer att bli ännu kärvare, men på något sätt så kommer vi att fixa det.

Det här gjorde att jag vaknade kl 8 imorse. Då hade jag bara sovit fem timmar. Jag vaknade av att jag var jättehungrig. Efter att försökt somna om så var det bara att kliva upp och äta frukost. Eftersom jag fortfarande var trött så kröp jag ner igen, men hade svårt att somna om. Jag lurade väl till en kort stund, men gav till slut upp och klev upp för dagen. Full av energi, faktiskt!

Så idag har jag städat sovrummet ordentligt. Jag har bakat och även städat köket. Det känns jätteskönt. Jag ska väl fortsätta imorgon också. Sedan måste jag packa på fredag.

Inga kommentarer: