söndag 8 maj 2011

En väska blir till del 6 Det färdiga resultatet

 Nu är väskan klar. Det har varit otroligt roligt att sy den. Det här är en väskmodell det förmodligen kommer att bli fler av. Självklart i andra färger och med andra detaljer. Varje väska från Cicki design ska ju vara unik. Det ska bara finnas ett exemplar.
Jag har lagt upp väskan med fler bilder på hemsidan. Där står även mått och lite andra uppgifter. Jag har även gjort en särskild sida med dokumentationen på hur jag sydde den här väskan. Välkommen in att titta.

6 kommentarer:

Christina sa...

Jättefin - och jag gillar dina fickor och alla små finesser :-)

Nu är det snart dags att plocka fram min fina badväska, design Cicki :-D

Cicki sa...

Christina: Tack. Ja just det, den är ju en riktig säsongsväska....:-)

KB sa...

Den blev fin den! Blev inspirerad ska du veta. Det får vänta tills allt lugnat ner sig. Men det kliar i fingrarna ska du veta!

Vi har jobbat som galärslavar idag, så nu ser vi till vår stora glädje och lättnad slutet på det hela.Och vi vet att vi valde rätt också.

KB

KB sa...

Därför "stammar" jag när jag skriver!Ser jag nu...

KB

Mångmamma sa...

Visste väl att den skulle bli ett litet mästerverk! :)

Cicki sa...

KB: Du får tid att sy sedan. Nu när jag känner mig piggare måste jag få iväg ett mail till dig. Det kommer vilket år som helst.....:-)

Mångmamma: Tack. Jag är verkligen supernöjd själv. Den har även blivit uppmärksammad på Facebook....:-)