måndag 22 februari 2010

Slepbag

Nu har jag sytt en sk slepbag av det underbara tyget som jag köpte på Åhléns. Det här är ett tyg som jag blir glad av. Jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Den ska flytta hem till en viss Moster. Hoppas även hon blir nöjd. Då blir jag extra glad.








Jag har maxat med fickor i olika storlekar. Sammanlagt är det sex stycken. Mobilficka, dubbelficka och några vanliga fickor. Jag har även satt till ett avtagbart band med en karbinhake på. Lämpligt för nycklar.

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Najs! :)

Cicki sa...

Mångmamma: Visst är det. Jag älskar den här modellen. Den är stor och rejäl och rymmer hur mycket som helst utan att se klumpig ut.

Bina sa...

Snyggt ty! Åhléns har faktiskt fina tyger. Inte alltid så många, men fina.

Cicki sa...

Bina: Välkommen hit. Ja, Åhléns har verkligen snygga tyger. Synd att de för det mesta är rätt dyra.