fredag 9 oktober 2009

Mer om tillgänglighet

5 kommentarer:

Christina sa...

Fullständigt genial!!

Anonym sa...

Jag älskar de här, det finns några till som är lika bra.
Karin

EVA / whiskyochchampagne sa...

Helt suveränt bra !


Ha en underbar helg !
***
KRAAAM EVA

Förresten, kom just på...syr du skötväskor också ???
Dottern väntar ju en liten...men jag vet inte vad hon tänkt och vad hon behöver...

Cicki sa...

Christina: Även om en annan är ganska van att tänka tillgänglighet så får det en verkligen att tänka till en extra gång.

Karin: Jag sökte på Youtube men hittade de inte där. De här hittade jag på CP-mammans blogg.

Eva: Visst är de bra.

Visst kan jag sy en skötväska bara jag vet hur den ska se ut. Jag har ju ingen koll på sånt längre.

Christina sa...

När filmen har spelat klart på din blogg så står webadressen längst ner till höger, om ngn skulle vara intresserad av att sprida filmerna:

http://www.youtube.com/watch?v=s0XEzuVq8ts&feature=player_embedded