fredag 17 juli 2009

1964

Då var jag femton år och såg ut så här.

8 kommentarer:

Smycka sa...

Du var jättefin! Tycker du är fin idag också!

Kram
Ulrica =o)

Cicki sa...

Tack Ulrica, du är fin du också...:-)

Smycka sa...

Tycker det känns lite läskigt när man kikar på kort. Jag undrar bara vars tiden tog vägen!? Det går alldeles för fort tycker jag.

Kram
U =o)

Cicki sa...

Ulrica: Jag fick ett foto häromdagen som togs när jag och min väninna var på vår skärgårdsresa när jag fyllde femtio. Vilken himla skillnad. Det är säkert 15 kg som skiljer. Jag blir så trött på min viktuppgång som mest beror på medicinering och som jag har så svårt att göra något åt eftersom man inte kan röra på sig som man borde. Då såg man ju fortfarande riktigt skaplig ut. Nu ser jag ut som min mamma gjorde när hon gick bort.

Smycka sa...

Jag hoppas "jag" (lite ego) får behålla dig länge till! Men visst är det tråkigt att mediciner gör så att man går upp. Har inte råkat ut för det själv, men har vänner som har gjort det. Det jag har sett av dig gillar jag i alla fall!

Kramkram
Ulrica =o)

Cicki sa...

Ulrica: Vad gullig du är, Tack....:-)

Cina sa...

Vilken pingla du var då, -64 och vilken pingla du är idag, nyss fyllda 60. Fortfarande vacker, både utanpå och inuti! Tänk på det!
Kommer du ihåg vad du tänkte på vid foto-tillfället? Du ser så glad ut! Varmaste lördagskramen till dig!

Cicki sa...

Cina: Jag vet inte exakt vad jag tänkte mig jag var väldigt kär vid detta tillfälle. Min första stora kärlek heter Christer och var ett år äldre än vad jag var. Vi har faktiskt fortfarande kontakt så här fyrtiofem år senare. För några år sedan när sambon och jag var i Göteborg, hälsade vi på Christer och hans June som är en liten vacker japanska.....:-)