söndag 12 juli 2009

Pyttemjuk kontra Eldräv

Jag är himla sur på IE8. Jag får det inte att funka som det ska tillsammans med bloggen. Microsofts support fattar ingenting, utan säger bara att det är så här när programmen är nya. Det är upp till Blogger att komma på vad som är fel. Jag har ännu inte kommit på hur jag ska komma i kontakt med Blogger, men så lätt ger jag mig inte. Jag ska på något vis få till detta problem.

För att inte behöva reta upp mig alltför mycket så har jag nu använt Firefox i några dagar. Problemet med IE8 kvarstår naturligtvis, så de som använder det får ju fel på min sida.

I alla fall så är jag väldigt nöjd med Firefox. En gång i världen var jag en hängiven Netscape-användare, men de hängde tyvärr inte med i utvecklingen. Då fick det bli IE under ett antal år. Kanske jag ska släppa IE igen och gå över till Firefox. Mycket lutar åt det hållet, känns det som. Bill Gates kan skita sig på tummen. Jag gör slut med honom!

Inga kommentarer: