tisdag 16 september 2008

5-Utmaning

Jag har blivit utmanad av Annika.

FEM SAKER I MIN FRYS: Kycklingfilé, köttbullar, glass, lax och svamp.

FEM SAKER I MIN VÄSKA: Mobiltelefon, plånbok, Xerodent (mot muntorrhet), pennor och cerat.

FEM SAKER I MIN GARDEROB: T-shirts, jeans, tunikor, trosor, strumpor och en massa halsdukar.

FEM SAKER I MIN BIL: Numera är min (vår) bil rätt nystädad. Annars hade det nog blivit femtio saker uppräknade. En låda med bra-att-ha-i-bilen-verktyg, gummistövlar, plastpåsar, hushållspapper och plastmynt till kundvagnen.

Nu ska jag då egentligen utmana FEM PERSONER. Men jag skickar iväg det som en allmän utmaning som den som har lust kan anta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att få kika in i din frys, väska, garderob och bil :-).

Cicki sa...

Annika: Detsamma. Vissa saker verkar vara lika för alla. Mobilen t ex....:-)