fredag 18 juli 2008

Telefonsupport

Idag har jag suttit i en timme och sex minuter och pratat med min banks internetsupport. Helt plötsligt fungerade inte min e-legitimation, så jag kunde inte logga in på banken. Jag var tvungen att komma in för att föra över pengar ifrån ett konto till mitt bankkortskonto. Det är ju handling idag. Plus att jag skulle betala en tradera-auktion.

Det blir lätt panik vid ett sånt tillfälle. Nu har jag även engångskoder jag kunnat använda mig av, men jag måste ju ha mitt e-legg till andra saker.

Nu har vi avinstallerat, installerat om, flyttat filer och det ena med det tredje. Jag är en hejare på att följa med i supportens instruktioner. Så efter en dryg timme fungerar allt igen och jag är på språng ner på stan för att shoppa loss på potatis, fil, lök, kattmat, dragkedjor, sytråd och vin. Allt i en enda skön blandning.

Tack snälla supporten för att du finns och har tålamod med alla som ringer och krånglar.

Inga kommentarer: