söndag 6 juli 2008

Solhattar














6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vilka fantastiskt vackra hattar! Du kommer göra succé på försäljningen snart! Glöm inte att ha roligt bara...

Massor med kramar från en delvis frånvarande Spader!!

Cicki sa...

Hoppas du har rätt....:-)

Jag har roligt medan jag håller på. Det är underbart roligt att trolla med färger och mönster.

Behöver jag omväxling har vi ju lotten och imorgon ska jag fika med mina väninnor. Så jag ser alltid till att jag har det kul.

Som Jan Malmsjö sjöng: Den bästa tid är nu.......Jag kan ju ändra det till: Min bästa tid är nu.....

Den bästa sommaren ever, du vet kära Spader.....:-)

Lena sa...

Solhattarn är jättesnygga!!
Värst vad du varit produktiv,fina saker du har gjort,du får säkert sälja alltihop.Det är väl snart nu??

Spader Madame sa...

YUP! Bästa sommaren ever...;-)

Cicki sa...

Tack Lena. Egentligen är det ett bra tag kvar, 30/8. Men som du vet så gäller det ju att passa på när man har bra dagar. De där dåliga dagarna vet man aldrig när de kommer. Jag har lite problem med prissättning. Många tycker jag ska höja priserna men då är jag rädd att jag inte får sälja, samtidigt som jag känner att jag är för billig i förhållande till hur mycket tid jag lägger ner. Jag lämnar ju inte ifrån mig något som inte är välsytt. Det är så himla svårt att prissätta sitt eget arbete. När jag jobbade och var egen företagare hade jag inget problem med det men nu är det ett jätteproblem.

S... sa...

Underbara!