torsdag 10 juli 2008

Nominerad


Jag har blivit nominerad av Barbamorsan. Gissa om jag blir stolt och glad. Det pirrar till i magen och man känner sig så där himla extra glad.
Jag har också några jag vill nominera, så härmed utser jag dessa till mina favoritbloggar just nu:
Och sista men inte minst, värdens bästa
Det är ingen rangordning, bara bokstavsordning. Alla ger mig något extra och muntrar upp mina dagar på olika sätt. Det är en skön blandning av flärd, sömnad, vardagligheter och konstigheter och tänkvärda ord. Precis som en perfekt dag ska vara.
Tack kära bloggvänner för att ni finns.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det här priset gillade jag, har själv vunnit och nominerat :)

Cicki sa...

Eva: Visst blir man glad....:-)

Lena sa...

Tack, vad jag blir glad. Det värmer,ett pris till mig. TACK för att Du finns. Kram

Cicki sa...

Tack själv för att du finns, Lena....:-)

Spader Madame sa...

Tackar så mycket! Kram på dig!!