fredag 16 maj 2008

En skrivarkatt

Undrar om Elvis tänkt klona sig?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du har en sådan teknisk hjälpreda! Han är ju så GULLIG! Min hjälpreda vilar nu efter nattens jakt, lär inte se honom på de närmsta sju timmarna!

Krama Elvis från mig!

Kram till dig från KB

Anonym sa...

Hm, vem vet... Ibland undrar man vad som rör sig i skallen på dem :p
Här har vi haft gosepus inne hela natten, väderleken... :( Och just nu ligger han här i sängen och myser... Snart kryper han väl in under datorn och söker värmen. Ja, jag skulle göra det om jag var han :)
Var skrivaren på? Varm? ;)
Må så grankott...

Klimakteriehäxan sa...

Tur att katten la sig där när inte locket var uppfällt,.. ifall nån hade kommit på tanken att klämma till och göra en kopia... fast en sån där trevlig katt skulle jag gärna ha en kopia av!

Hilda sa...

Ha ha ha ...ja man kan faktiskt undra.:-)

Cicki sa...

KB: Någon musfångare lär Elvis aldrig bli. Men han har en otrolig jaktinstingt inom sig så det är synd att han är en innekatt.

Bim: Han brukar annars ligga på modemet som är varmt. Så rätt som det är så tappar man kontakten med omvärlden....:-)

Häxan: Synd man inte kan göra så. I så fall hade du fått ett ex. Han är en jättegosig katt som både ger och får kärlek.

Hilda: Visst kan man....:-)