lördag 24 november 2007

Lördag igen

Då var det lördag igen. Veckorna går så fort. Nu är hela lägenheten städad och det luktar gott av Ajax. Det är inte kul medan man håller på men när allt är klart känns det så himla bra. Nu är det verkligen helg.

Jag har även fotograferat och lagt ut lite grejer på Tradera. Saker som passar bra som julklappar. Nu ska jag sätta mig och sy en stund. Det är gröna lönnlöv som gäller nu. Jag har rätt mycket beställningar på dessa löv. Så det gäller att ligga i. Det är alltid så kul när andra uppskattar det man gör.

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Lördag ja, eller just nu lördagskväll.
Igår, fredag, städade jag med Ajax och maken tyckte att det luktade så rent och gott. :-)

Idag har jag varit igång hela dagen men inte gjort något vettigt tycker jag.
Allt är ju relativt, så kanske har jag ändå fixat något vettigt.
Skriver imorgon på min blogg.
Just nu vill inte fingrarna lyda mig riktigt.
Kan bero på trötthet - kan även bero på 2½ glas vin. *ler*