torsdag 29 november 2012

Stollfia

Ibland undrar jag om jag är riktigt klok? Ni tycker väl jag är helt knäpp om jag berättar att jag planerar fönstertvätt på lördag. Men så är det i alla fall. Sovrumsfönstret är riktigt grisigt och jag vill inte sätta upp någon adventstjärna och byta gardiner förrän fönstret är fräscht igen. Jag får nog hämta lite spolarvätska i bilen för att hjälpa projektet på traven.

Men först ska allt kakel i badrummet göras rent. Det blir väl trosor som gäller som städdräkt. Trosor, Cilit Bang, vit tvättsvamp och duschslang. Sedan är jag redo för en utmaning.

Så får det bli.

3 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Lycka till!!!! Kommer bli blänkande fint!!!

Camilla sa...

Lycka till med städandet stollfia!

Cicki sa...

Kan meddela att det är klart nu. Allt som skulle glänsa glänser och Cilit Bang har tagit slut. Nu ska vi adventspynta och sedan ska jag sy lite gardiner och julklappar innan sov/syrummet ska städas.