fredag 5 oktober 2012

Vanemänniska

Jag är en riktig vanemänniska. Nästan lite beroende av att ha allt i rätt ordning. Det har inte alltid varit så, men med koncentrationssvårigheterna som kommit i samband med fibromyalgin så har mina rutiner blivit ett måste. Speciellt inrutade är mina mornar och förmiddagar för att jag ska komma igång på ett bra sätt.

Den här dagen började med ett rejält datorstrul. Det var kabeln som kopplade ihop min dator med familjens nätverk som la av. Den hade faktiskt gått av. Så dagen började inte alls som jag vill ha den.

Det innebar att jag först på eftermiddagen kom på att jag inte medicinerat. Och att jag nu ikväll kom på att jag inte ens druckit kaffe. Inte konstigt att jag var ovanligt seg i huvudet.

Detta är nu åtgärdat. Medicinering, kaffedrickning och datorstrul är OK igen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ordning på torpet igen! Hoppas du får en fortsatt bra helg.