lördag 7 april 2012

Måste läsas!

För några dagar sedan skrev jag om diagnos eller inte diagnos. Nu har även Issa skrivit om samma tema. Skillnaden är att Issa lever mitt upp i det hela. Hon har äntligen fått diagnosen och hon beskriver hur det har förändrat hennes liv. Hennes inlägg hittar ni här . Hon har även skrivit en kanonbra kommentar hos Mångmamma. Mångmammas inlägg hittar ni här och går ni in bland kommentarerna kan ni läsa vad Issa skrivit där. Det är bara såååå bra.

För varje gång jag får höra andras erfarenheter så blir jag ännu mer övertygad om hur bra det är att få en diagnos. Att få en förklaring på varför allt är som det är. Ingen kan övertyga mig om motsatsen.

2 kommentarer:

Issa sa...

självklart är det okej att länka. Det gör mig glad. Jag håller på att skriva en fortsättning just nu. Tack för uppskattningen det är sånt som får mig att orka slåss. För tyvärr är det allt för ofta en kamp.

Mångmamma sa...

Issa är en mycket klok kvinna!