onsdag 29 december 2010

Komplettering

Jag är väldigt noga med pengar. Det måste man vara när man knappt har några. Jag betalade räkningarna härom dagen. Jag brukar alltid gå in och kolla efter att pengarna är dragna, så att allt blivit rätt.

Det gjorde jag nu också. Men den här gången var något fel. Jag hade för mycket pengar kvar på kontot. Kul, i och för sig. Men fel ändå. Jag hittade felet och tackar min lyckliga stjärna för att jag gjorde det. Jag har knappat fel på pengarna som ska in till Nordea där vi har vårt billån. Som tur är så skulle inte pengarna vara inne förrän den sista december. Nu hann jag komplettera och slipper en onödig påminnelseavgift. Det var ju skönt.

2 kommentarer:

Smycka sa...

Himla bra att du hann göra din komplettering. Man vill ju inte gärna betala mer än nödvändigt.
Kram =o)

Cicki sa...

Smycka: Det är en väldigt onödig utgift. Roligare kan man ju ha för pengarna....:-)