onsdag 29 december 2010

Gått i ide

Om ni misstänker att jag gått i ide, så har ni helt rätt. Det är nog det jag gjort. Jag sover mycket, mellan sovstunderna så vilar jag. Läser lite, spelar lite spel på dator och går små promenader. Jag är helt dränerad på energi.

Jag som i normala fall är en otålig person som har svårt för att sitta stilla såsar nu bara på och gör inte många knop. Jag saknar noll inspiration till att sy och vet inte vad jag ska börja med efter helgerna. Förmodligen kommer jag på något, men just nu är det "tilt" i huvudet.

Jag har äntligen fått en tid till att göra ett arbetsEKG. I slutet på februari ska det ske. Det känns både spännande och skrämmande. Är det nu man passerat "bäst-före-datum"?

Nu ska jag i alla fall gå på en promenad. Sambon ska iväg till Madde och hämta lite papper som ska till Migrationsverket. När jag kommer in igen så ska jag göra i ordning bilder på Melinas julklappar. De ligger kvar i kameran. Om jag orkar, vill säga.

2 kommentarer:

Maja sa...

Passa på att vila och samla energi inför ett nytt spännande år!

Cicki sa...

Maja: Hoppas du också får vila dig. Jag tror du har det väldigt tufft i vardagen annars. Kram