onsdag 27 januari 2010

Varm i hjärtat

Jag följer den här bloggen. Den ger mig mycket livstro, att ingenting är omöjligt. Det vet jag ju egentligen sedan tidigare, enligt mitt eget kringelikrokiga liv. Ofta får Ebba mig att bli lite blötögd och varm i hjärtat över vad som händer i hennes liv. Idag blev jag extra varm och kände hur jag log med hela ansiktet.

Jag vet några bloggvänner som behöver få bli lite glada idag. Ni andra får också en släng av sleven av det där leende varma som Ebba förmedlar. Här är inlägget idag, men för att förstå hela historien så måste ni börja här. Gå vidare hit och sedan läsa här. Då förstår ni hela dagens inlägg. Förhoppningsvis blir ni lika varmglada som jag blev.

7 kommentarer:

Ebba G sa...

Åh! Härligt att veta, att människor blir blötögda och glada! Om en liten stund ska jag göra mig i ordning för kvällens date - med finklänning och godoft i håret. Jag är säker på att få en fantastisk kväll med en härlig kavaljer!

Cicki sa...

Ebba:Ha det så himla trevligt både på restaurangen och bion....:-)

Moster Ma sa...

Jag har ju lyckan att bli älskad varje dag! Varm i hjärtat också!

Cicki sa...

Moster: Visst är det härligt när det blir så.

Spader Madame sa...

Totallay lovely!

Le Loup sa...

Fint :)

Cicki sa...

Spader och Shirouz: Visst är den en underbar historia. Ebba skriver dessutom så respektfullt om sin utvecklingsstörde blomsterkonung. Det högaktar jag henne för.