lördag 24 oktober 2009

Idol

Angående mitt förra inlägg så stör det mig mycket att jag inte gillar juryn, speciellt då inte Andreas. Jag gillar ju programmet som sådant, att de ger ungdomar chansen att komma fram. En före detta idol som jag tycker mycket om är Amanda Jenssen. Hon ska just till att släppa en ny platta. Hon skriver det mesta av sitt material själv vilket gör det särskilt äkta. Hon är verkligen ingen "dussinproduct". Här kommer två klipp där hon dels berättar om sin musik och sedan sjunger låten.



4 kommentarer:

Lena sa...

Hon har sån härlig röst,gillar den värkligen.
Ha en bra dag.
Många kramar

Cicki sa...

Det var inne hos dig jag hittade den här nya låten första gången....:-)

Annela sa...

Åh, vad jag gillar henne!!

Cicki sa...

Annela: Hon är kanonbra. Jag har hennes första album. Hade tur och vann den på en blogg....:-) Nu får man väl börja önska sig hennes andra skiva.