onsdag 1 juli 2009

Datorstrul

Har haft datorstrul i några dagar. Det är uppdateringar som hängt sig och strula till det. Igår verkade det som att sambon fått till allt men nu upptäcker jag att jag kan inte kommentera i min egen blogg så han får fixa till lite mer.

Så ni som inte får svar på era kommentarer, håll ut, de kommer så småningom.

Nu ska jag strax iväg och fika med en ung väninna. Hon var deltagare på ett av mina läger för länge sedan. Vi har hållit kontakten sedan dess. Det är snart tio år sedan. Idag kommer hon hit till stan för en fika på något mysigt ställe.

5 kommentarer:

Cina sa...

Hoppas ni får en mysigt stund! Kram!

Cicki sa...

Tack Cina

Christina sa...

Klart vi håller ut ;)

Cicki sa...

Christina: Det är något som ligger och blockerar. M har försökt att få till det men han hittar inte vad det är. Jag får allt att fungera bra i Firefox så det är Explorer som strular.

Spader Madame sa...

Hoppas att du har en toppendag! Hemma och packar litet i värmen... puh...

PUSS!