torsdag 8 januari 2009

Röd väska


Det här är väskan jag skrev om igår. Eftersom jag skakat av mig både Jante och Luther så vågar jag berömma mig själv genom att säga att den här lilla röda skapelsen är urläcker. I alla fall, tycker jag det själv.









Den är sydd i vinröd brokad med tre små stjärnor som garnerar överkanten på bägge sidorna. Axelremmen är lång och glänsande i samma vinröda färg.







Inuti är den fodrad med en varm röd satin. Det finns två lite större fickor och en mobilficka. Väskan knäpps med magnetlås.

Jag ska uppdatera hemsidan senare idag men sambon måste komma hem först. Jag är inte nöjd med bilderna. De blev lite suddiga. Förmodligen för att jag är lite skakig. Dessutom måste han lära mig göra klickbara bilder.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, väskan ser ju jättefin ut! Läckert tyg! Var har du fått tag i stjärnorna? Och låset, eller knäppningen eller vad jag ska kalla det, det verkar ju himla bra det också. Var köper man sådant och hur får du dit det?
/June

Cicki sa...

June: Tack. Stjärnorna hittade jag i en tygaffär här i stan och låset köpte jag hos min hovleverantör. Han tog hem dem speciellt för mig. Jag gissar att du kan hitta bägge sakerna i en välsorterad tyg/handarbetsbutik.

Spader Madame sa...

Sååå snygg! Men du vet -Spader har försökt intala sig att vara förnuftig i år...förnuftig, förnuftig, förnuftig! YUP Förnuftig var ordet så Bull! Värsta kramen...

Cicki sa...

Spader: Lova att inte bli för förnuftig. Det låter så tråkigt.....:-)

Le Loup sa...

Jättefin! Som ett smycke! :)

Cicki sa...

Shirouz: Tack. Visst är den som ett smycke. Jag tycker själv den är helt ljuvlig. Nu har jag inte användning för sådant här längre utan hugad spekulant får njuta av den istället.