tisdag 9 december 2008

Mer uppdateringar


Nu är det mer uppdateringar gjorda på hemsidan. Bland annat några saker med dessa ljuvliga dalahästar. De är helt enkelt dödssköna. Tyget är ett handtryck från Frösö tryckeri.
Jag tror de sista julsakerna är utlagda nu. Jag har inte gått igenom alla lådor och kassar än så det kan eventuellt dyka upp någon mer julsak.
Nu ska jag lägga mig en stund. Har varit tvungen att ta värktabletter, vilket jag inte gör i normala fall på dagtid. Men idag var jag tvungen.

9 kommentarer:

Barbamorsan sa...

Oj så fina julsaker! Banne mig som missat den kategorin.Fast det inte är kul så är det ju bra att värkisarna finns , du har ju haft det väldigt hektiskt nu vad det verkar....men på ett kul sätt hoppas jag. kram

Cicki sa...

Barbamorsan: Visst har det varit hektiskt. Lite för mycket ibland. Men jag har haft väldigt kul också. Jag är helt övertygad om att jag skulle ha mer värk om jag inte hade min symaskin som är min stora glädje (förrutom sambon och mina barn naturligtvis)

Anonym sa...

Snyggt tyg och lite udda =) Hoppas du mår bättre idag...

ha det gott

Anonym sa...

Tänk att lite tyg kan få en på gott humör!

Jag ska vandra runt och titta en gång till.Gott humör önskas=)

I dag kommer du att "följamed" på skolmötet.

Jag håller på att fila som bäst på vad jag ska säga eller ialla falla vad jag vill ha sagt.

Hoppas mitt goda humör stannar kvar hos mig.
Kram

Spader Madame sa...

Stoppa pressarna -jag vill titta på det där innan du skickar till mig!!!

Spader Madame sa...

Vill ha en kasse med dalahästar -kan du komplettera med den? Spader sitter på jobbet och är litet uppjagad!

Cicki sa...

Mia; Det känns bättre idag. Tack för att du bryr dig.

Viola: Kunde jag så skulle jag vara med dig fysiskt idag. Men det är inte så dumt att vara med mentalt heller. Jag tänker på er hela dagen idag och hoppas läsa ett inlägg senare om hur det gått.

Spader: Pressarna är stoppade. En dalahästkasse är din.

Spader Madame sa...

Såå bra alltså! Den ska jag ge till min goding till mamma! Tackar världens bästa Cicki! Härligt att du mår bättre idag!

Cicki sa...

Spader: Hon blir säkert jätteglad. Det är världens läckraste tyg.