torsdag 11 december 2008

Det blir inte alltid som man vill

Idag hade jag tänkt försöka hinna med att lägga upp det sista på hemsidan. Men se det gick inte. Efter första fotot så ville inte kamerabatteriet var med längre om det inte fick mer power. Jag hade tänkt lägga det på laddning igår, men som det ofta är nu för tiden, så glömde jag bort det. Nu kommer uppdatering först imorgon eftersom jag snart ska iväg.

Fram tills dess så ska jag dammsuga sovrummet för nu har jag plockat ihop alla tyger som legat drällda överallt. Det mesta ligger inpulat under sängen. Jag ska ta itu med det ordentligt och sortera ut en massa efter alla helger. Dessutom ska jag för en gångs skull sätta på mig festansiktet. Hoppas inte vi gympar så hårt att det smetas ut.

1 kommentar:

Lena sa...

Titta in hos mig,du har något att hämta.God jul