fredag 31 oktober 2008

Kassar i massor

I två veckor har jag enbart sytt miljökassar. Arton stycken har det blivit. Jag tror inte det kommer att räcka, men det får bli så här så länge. Det finns några i lager sedan tidigare men det är bara två-tre stycken. Jag kommer inte att uppdatera hemsidan något förrän detta äventyr är över. Idag är det syfritt. Jag håller på att sorter upp band och andra tillbehör för att gå igenom vad jag har och vad som behöver kompletteras.

Imorgon börjar jag sy julsaker. Sedan vill jag sy några handväskor, några lyxkuddar, några fler burkar och fler miljökassar.

Snälla den som styr över tiden, ge mig fler timmar på dygnet och en kropp som orkar sitta långa stunder i taget.

4 kommentarer:

Hilda sa...

Men jösses vad du jobbar!!! :)

Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Du glömmer väl inte att * andas* i mellanåt?
Jag hoppas att du ser ditt äventyr på marknaden som något bra och kul.
Beundrar dig och snor lite energi;-) Kram

Spader Madame sa...

Läste fel - Karlar i massor -är det något freudianskt? När är loppisen/julmarknaden?

Cicki sa...

Viola: Jag andas mellan varven. Jag är ganska less på att sy nu men ser ändå marknaden som något roligt, nytt och spännande i mitt liv. Jag tror inte det kommer att bli sista marknaden för min del utan att det kan bli fler. Vi får väl se när äventyret är över.

Gillade din syster sin födelsedagspresent?

Spader: Nu får du sluta tänka enbart på karlar. Du ser vilka följder det får. Feudinansk läsning!

29-30/11 och 7/12. Det är det som känns lite jobbigt att det är tre dagar som gäller. Visserligen med en vecka mellan där man kan kompliteringssy. Jag vet ju inte vad som kommer att bli populärast.