lördag 8 december 2007

Från sänkt till hängig

Tydligen har jag något influensa eller förkylning i kroppen. Jag är hängig som sjutton fast idag har jag i alla fall sluppit att ha huvudvärk. När jag fått vila igår och huvudvärken släppt så orkade jag i alla fall vara uppe. Men mer än att orka var det inte. Dagen idag är hängig men ingen huvudvärk.


I veckan har jag i alla fall gjort klart en rolig beställning på lönnlöv i flera färger. Jag är mycket nöjd med den och hoppas att C också är nöjd.








När jag ändå höll på så sydde jag en mindre textilburk. Jag hade klippt till för en liten också när jag gjorde den större. Burkarna har blivit populära så jag har flera beställningar liggandes. Det är kul när det man gör uppskattas så.

Denna burk är 20 cm i diameter och 20 cm hög när den är uppvikt.

Inga kommentarer: