onsdag 28 november 2007

Gröna lönnlöv

Jag har kommit på att jag var sur alldeles i onödan. Bildspelet justerade sig själv. Om det var för att datorn startades om eller om det är så att det uppdateras inom ett dygn vet jag inte. Men oavsett hur eller varför så fungerar i alla fall bildspelet som jag vill nu. Så idag ska jag förändra det lite och då blir det väl korrekt till imorgon om jag fattat allt rätt.
Jag har sytt klart de gröna lönnlöven nu. Så här blev de. Det är inte rätt grön färg på bilden. Jag får inte till det. Jag har försökt på olika sätt, med eller utan blixt, med olika belysningar i rummet mm. Det är förmodligen dagsljus som fattas. Det är i alla fall en mörkare grön färg på dem. Kan kanske kalla den julgrön eftersom det är den gröna färgen som brukar kombineras med det julröda.

Inga kommentarer: