måndag 10 september 2012

En ny och en gammal väska


Här har jag sytt en ny axelremsväska. Den har en reglerbar axelrem. Modellen är stadgad med stelt vlieseline.

Det är en färgglad väska för den som vågar och vill sticka ut.

Alla uppgifter om bägge väskorna hittar du på hemsidan, www.cickidesign.se

Den här väskan är det länge sedan jag sydde, men av någon anledning har bilden försvunnit från hemsidan. Förmodligen är det administratören (jag) som klantat sig. Sedan har det dessutom tagit lång tid innan jag kom mig för att göra nya foton att lägga ut. Men här är den igen. Och den är jäkligt snygg i sitt oanvända retrotyg.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken läcker lila väska. Inte för att lila är min färg, men snygg var den ändå.

Ruta Ett sa...

Himla fina - som vanligt!

Cicki sa...

Camilla: Visst är det ett häftigt tyg.

Ruta Ett: Tack, väntar med spänning på uppdragsmaterial....:-)