lördag 5 februari 2011

Vill ha!!!

Jag är en riktig örhängesfreak. Förr hade jag flera stora askar fulla med alla möjliga örhängen. Ju galnare, ju bättre. Sedan när jag inte jobbade längre så sålde jag undan en del på Tradera. Men har fortfarande en hel del kvar. Jag kan inte gå förbi en smyckesbutik eller skyltfönster utan att titta trånande. Jag vet ju att jag inte behöver några fler och jag har inte heller råd. Örhängen tillhör definitivt lyxkontot.

För en stund sedan satt jag och läste hos en för mig ny bloggerska och hittade då en länk hit. Gissa om ögonen gått i kors på mig nu de senaste minuterna. Självklart hittade jag det perfekta
örhänget till en sömmeska.

Och ett perfekt halsband.

Gillar du smycken så gå in och dregla och/eller köp här.

8 kommentarer:

Cina sa...

AHHHHHH! Jag har hittat dit! Tack för tipset! Vilka härliga smycken!

Cicki sa...

Cina: Visst är de läckra.

Mångmamma sa...

Innan min stora dotter blev "fin och medveten" (dvs, ogillar all form av nyproduktion, eller bara lat?), gjorde hon fantastiska smycken.
Alla mina örhängen jag använder har hon åstakommit!

Cicki sa...

Mångmamma: Lustigt det där med tålamod. Sånt pill (smyckestillverkning) skulle nog driva mig till vansinne.

Exet hade inget tålamod. Så när han kom hemsläpandes med grejer för flugknytning befarade jag det värsta. Men hej vad jag bedrog mig. Det kunde han sitta med i timmar. Jag bad honom göra örhängen åt mig av alla dessa färggranna saker, men där fick jag tji.

Anonym sa...

F´låt :-)

Cicki sa...

Fighter: Okej´rå....:-)

Ruta Ett sa...

Dregel, dregel, dregel...Underbara örhängen...VILL HA!

Cicki sa...

Ruta Ett: Visst är de.