torsdag 20 januari 2011

Vädjan

Mångmamma kom med en uppmaning som svar på ett av mina blogginlägg. Jag förmedlar det här och hoppas på hjälp:

"Nu tänkte jag lägga mig i och komma med en uppmaning;
Alla Cickis läsare får ta och antingen blogga om, eller i alla fall länka hit, till det som rör Ali.
Galet att inte utnyttja det genomslag som internet ändå har, orättvisor måste bekämpas - till varje pris, i alla sammanhang!"

Som jag skrivit tidigare så är vi tacksamma för allt stöd vi kan få. Kan någon även tipsa oss om idéer hur vi ska agera, eller känner någon person som kan hjälpa oss, så tar vi tacksamt emot allt sådant.

Adress till facebookgruppen: Låt Melinas pappa stanna i Sverige

3 kommentarer:

Smycka sa...

Tycker jag var en mycket bra uppmaning. Själv har jag redan lagt ut länken till facebook. Hoppas verkligen att BRIS lyssnar och hjälper er! Hoppas även att massmedia stödjer er sak! Kram till er alla <3

Mångmamma sa...

Minsta vi kan göra, anser jag!
Kram

Camilla sa...

Självklart ska vi sprida detta så mycket som möjligt. Har just bloggat och länkat hit.