måndag 16 augusti 2010

Slödag

Det tog på krafterna att sy åtta stickfodral i ett sträck. Plus att sedan fota och lägga ut allt på hemsidan. Igårkväll var jag mer död än levande. Jag hade inte ont, men var helt urblåst i pallet. Men är vanligt, alltså.

Så idag gör jag ingenting, mer än läser bloggar och sitter i Försäkringskassans telefonkö, samtidigt. Jag måste nog vattna blommorna också innan de alldeles förtvinar. Till middag ska kära sambon få blodpudding, som han älskar och jag hatar. Själv ska jag anstränga mig till att värma lite nudelsoppa. Där går gränsen för aktiviteter idag. Tror jag i alla fall. Det kan ju hända att jag överraskar mig själv.

4 kommentarer:

Madde sa...

Jo det är det här med, men det funkar ju bara om den som haft tvättstuga innan stänger dörren till tvättstugan vilket dom typ aldrig gör här! Alby var bäst där gick inte maskinerna igång innan den som bokat tiden "loggat" in med sin nyckel!

Cicki sa...

Madde: Det är likadant här. Maskinerna går inte igång förrän du loggat in.

Spader Madame sa...

Otroligt vad man kan få vänta hos FK... KRAM -hoppas du är piggare idag!

Cicki sa...

Spader: Jag är ju inte det, piggare idag alltså. Jag sover 9-10 timmar per natt och det verkar inte vara tillräckligt.