tisdag 23 december 2008

God Jul



Jag vill önska alla en riktig God Jul


Cicki

9 kommentarer:

Lena sa...

GOD JUL! Ta det lungt i helgen och vila upp dig,så mår du mycket bättre.Tänker på dig! Julkramar från Lena

Anonym sa...

God Jul och kram till dej!

Anonym sa...

Hej min ängel!
Mössan är kommen och sitter på huvudknoppen,likt en krona!

Jag känner mig mer snygg än vanligt;-)

God Jul på dig från mig!

Cicki sa...

Lena: En riktigt god jul till dig också. Nu är allt klart och jag ska snart gå och nanna.

Annika: Julkramar till dig också.

Viola: Mössan är väl som en ängelgloria på dig. Julkramar från mig till dig....:-)

Tussegumman sa...

Jag önskar dig en riktigt fin jul/Kram Tussegumman

Cicki sa...

God Jul till dig också Tussegumman. Kram

Anonym sa...

God Jul, kram Sari....som älskar sin härliga datorväska...

Anonym sa...

Vill önska dig en riktigt fin julhelg....Framför allt en vilsam...
;)

Cicki sa...

Sari: Vad roligt och se dig här. Har tänkt så mycket på dig och funderat över hur du/ni har det, nu när du inte bloggar längre. Skulle ju i och för sig kunnat maila dig men har inte kommit mig för. Kul att du är nöjd med väskan....:-) Kram och God Jul på dig också.

Deercat: God jul på dig också. Inatt har jag sovit elva timmar så nog är det vilsamt idag i alla fall....:-)