onsdag 9 januari 2008

Ledsen och arg

Idag skulle sambon och jag åka och handla. När vi kommer ner till bilen så är det någon som smaschat bilrutan på förarplatssidan. Låsen är också pajat. Vi vet inte om de försökt att stjäla bilen eller om de skulle bryta sig in i den. De har inte tagit sig in i den så det kan ju vara så att de blev avbrutna. Eller så är det snorungar som inte hade nåt annat för sig än att krossa en ruta. Det nöjet kostar oss 3000:- i självrisk. Jag hoppas de hade kul så att det är värt den kostnaden. Suck!!!!

4 kommentarer:

Hilda sa...

Nej fy!!! Det är så fruuuuktansvärt onödigt och jag blir sååå fruuuktansvärt arg på sånt där!!!....och till sist blir man bara ledsen...

Kram sändes härmed till dej!

Cicki sa...

Tack för kramen. Håller med om att det är så himla onödigt. Det kostar pengar för den som drabbas och det blir en massa trassel med försäkringsbolag och liknande. Jag tror inte de som gör sånt här fattar vad de ställer till med.

Anki på sytt/vurm sa...

blä!
sånt är så tråkigt, onödigt, och dyrt skickar en kram jag med!
Och tack för ditt inlägg på min blogg.

Cicki sa...

Tack Anki. Sånt här är så himla onödigt och tar en massa kraft och energi. Likaså mailet du fick var hemskt dumt och onödigt.