söndag 4 november 2012

Sjusovare plus lite till

Ena dagen skriver jag hur bra jag mår. Sedan kommer det bakslag, som man inte räknar med. Det är så med den här skitsjukdomen. Fortfarande gäller dock att jag mår mentalt bra och det känns så bra.

Men inatt var det ett litet mindre helvete. Jag kunde inte sova. Kroppen värkte och jag kunde inte koppla av. Vid tvåtiden tog jag en halv insomningstablett, som inte funkade. Vid fyratiden tog jag den andra halvan och fick äntligen somna.

Som den värsta tonåring sov jag tills klockan var nästan två idag. Så nu säger jag "Godmorgon världen", ett antal timmar försenat. Det blir en konstig dag det här.

Det får nog bli en promenad i finvädret och så ska jag fota lite tyger till en beställning. Får skynda mig innan det blir mörkt.....:-)

Inga kommentarer: