onsdag 17 oktober 2012

Wow

Vilken resa det blev nu. Jag riktigt sladdade in. Älskade sambon jobbade halva natten inatt och hela dagen idag. Nu är allt klart och jag har världens snabbaste dator. Vissa grejer ska fortfarande bytas ut men det får ske när plånboken tillåter. Nu klarar jag mig länge, länge.

Under dagen har jag haft en kompis på besök och sedan har jag sytt klart min egen handväska. Nu ska jag bara göra några hål på remmen och sedan ska jag fota den så ni får se. Den blev så himla bra.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas inte datorn blev för snabb så att den springer ifrån dig, till någon avundsjuk sambo ;)
Bra med en datorfixande sambo. Jag har ju en egen sån och dom är guld värda!

Trebarnsmamman sa...

Grattis till en ny kompis (datorn alltså)!

Cicki sa...

Camilla: Risken finns för han behöver också en ny dator. Det är bra med dessa datorkunniga män.....:-)

Trebarnsmamman: Tackar. Det är som att fått en ny vän, en snabb sådan....:-)